Tudora ruff -kauluri

Eka SNY-paketin lanka käväisi jo puikoilla: Tudora ruff Knittyn ohjeen mukaan valmistui nopeasti.

Mukavaa neulottavaa, malli sopivan simppeli. Palmikot tosin käänsin "erikätisesti", näin pärjäsin ilman apupuikkoa. Alpakka on riittoisaa! Tudora ruff vei 3½ puikoilla ohjeen mittoihin neulottuna vain 42 grammaa. Saan samaan sarjaan vielä rannekkeet :)
Napiksi valikoitui vähän tudor-tyyppinen yksinäinen, jostain nappilaarista aikanaan meille kotiutettu. Pienempiä on useampi, näitä isoja vain yksi.

PS. on kovin yksväristä nämä mun neulomukseni, vaikka lempiväri onkin. Pitänee pientä siirtymää alkaa harkita muihin suuntiin ;)

Kommentit

  1. Olitpas nopsa ja tulipa hieno! Kiitos linkistä, tuota mallia pitää ihan harkita.

    Alpakka on mukava kuitu, eikö? Minullakin olisi harmaita odottamassa, mutta idea puuttuu vielä.
    terv. sny

    VastaaPoista
  2. Älä sä nyt sitä väriä murehdi. Ja kun mä puhuin siitä Ullasta, mä tarkotin, et se sun oma designis vois mennä Ullaan. Mä en aina ole ihan selväsanaisin näissä. Mut voi olla, et mä käsitin koko sen jutun aivan päin seiniä. Ei olis mulle eka kerta.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Annis-huivi suomeksi / Annis shawlette in Finnish (design Susanna IC)

Lankaa ja vielä yhdet kulmikkaat puikot

Nypläyksiä ja kansallispukuraitaa